29/5 2013

Idag har jag varit på ett möte med arbetsförmedlingen/möte med en arbetsgivare. Det känns verkligen inte som att det gick bra, och jag känner mig väldigt tveksam att jag blir vald. Men kan ju alltid hålla tummarna att mina städerfarenheter räcker långt ;P och att det gick bättre än vad det kändes. 

DIREKT jag klev utanför dörren kom jag på en sak jag borde sagt som svar istället för det korta jag sa...Så irriterande. Var längesen jag var så nervös, kanske för att det är ett arbete jag skulle kunna tänka mig? Och för att det inte bara är ett sommarjobb eller praktik osv utan ett tillsvidare.. Men men. Det kommer fler möjligheter om det inte blev nåt. 


I övrigt njuter jag bara av värmen! Katterna också :P Sommaren is the shit! 

duvorna har fått vara ute lite också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0