25/3 2013

Idag är det superhärligt ute! :) Men tyvärr har jag hela 3 gånger nästan ramlat omkull och gjort någon snygg dans under mina försök att hålla balansen och alla gånger har det funnits flera människor i närheten. 
Man ser ju säkert lagomt rolig ut :P 

Idag står det råttburstädning på schemat. Jag hade tänkt flytta in dom i den mindre buren eftersom det bara är 2 kvar. Men den mindre buren är rätt trasig, men jag tänkte pröva laga med silvertejp. Dock satte katterna totalt stopp på dom planerna när dom välte klätterställningen så den föll rakt ner på buren så att den redan trasiga botten blev ännu trasigare :P 
Tur det gick bra för katterna i alla fall :) får se om klätterstälningen går att rädda :P 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0