23/3 2013

Ja igår åkte jag, Hanna och Ronny till Erika för att lämna våra fåglar. Min Peeka och nymfkakaduan dom lämnade verkade komma överens och deras fågel var verkligen nöjd över att hamna hos fler nymfkakaduor :) 
Det är så roligt att se, och man märker verkligen att det är djur som inte ska bo ensamma. 

Sen så fick vi bli överkörda av två söta vovvar, spana på kaniner och typ världens sötaste hamsterbebisar! Man blir inte alls sugen att bygga om hela sitt hem för att rymma alla hamstrarna haha. 


Och innan vi åkte blev det dags att packa ner duvorna jag skulle ta med mig hem. Så nu sitter jag här hemma och lyssnar på när dom låter. Har även hunnit höra något skratt från dom och jag kan inte låta bli att skratta själv ;P 

Så nu ska jag lära känna Elof, Allan, Torborg och Rune! 

Bilder kommer senare :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0