21/3

Då var det bestämt.
Imorgon flyttar Rupert och Peeka till Erika (uppfödaren), och jag tar hand om hennes duvor. 
Det är en tillfällig lösning åtminstone, sen så får vi fundera vidare hur vi ska göra. 

Fastnar jag för duvorna får dom ju självklart stanna här :) Och Rupert och Peeka får vi se vart dom hamnar, men tills vidare får dom i alla fall bo hos Erika. 

Är glad att hon erbjöd sig att vi kunde pröva den här lösningen och det ska bli spännande att se hur duvor är. Det är ingen fågel jag alls funderat över att skaffa, men dom kanske charmar mig totalt ändå. ;)

Har sökt lite info om dom, och hittade lite videos på youtube och jag måste säga att skrattduvor lär locka till skrattanfall :P Haha deras skratt är typ det roligaste jag hört på länge ;P 

Imorgon kommer Hanna och Ronny hit ! :) Det ska bli superroligt. Har längtat efter den här helgen länge! 

Kommentarer
Postat av: Helén Sandström

Hoppas ni får en trevlig helg :)

Svar: Tack detsamma :)
None None

2013-03-22 @ 10:10:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0