6/6 2013

Oj va dålig jag blivit på att uppdatera här! 

Idag är jag helt ledig och det är skönt! :) Min käre sambo var uppe sent så funderar när jag ska våga börja leva om här hemma så han vaknar ;) 

Nästa vecka börjar jag på ett nytt jobb :) Det är först några dagar arbetsträning typ för att både jag och arbetsgivaren ska få känna efter men jag ser inte några större problem varför det inte skulle gå bra. Det är ett jobb via arbetsförmedlingen som kommer anpassas en hel del efter mig. Det är en del städning och småpyssel kring tvätt m.m. Berättar mer om det sen när jag prövat jobba ett tag ! :) 

Tyvärr var jag då tvungen att ringa och säga att jag inte längre kunde städa på ett av mina ställen, det andra kan jag ha kvar än så länge mest troligt. Och så blev dom tvungna att hitta en ny vikarie till hon jag skulle hoppa in för i sommar. Det är ju inte roligt att komma med besked så nära inpå, men vad gör man? Det andra är inte bara ett sommarjobb så det är klart det går före :) 

Nu blev det ju absolut inget ledigt i sommar men det får vara så också haha. Får jag nu jobba det som är planerat så kan jag ju antagligen t.o.m ta semester nästa år! :) 

Men men, nu ska jag göra lite vettigt här hemma. Städa ur hamsterburen som blev tom igår...

Min fina hamstertant somnade in igår. 
Sov gott Ester




Kommentarer
Postat av: Sofia

Vila i frid Ester! :(

2013-06-09 @ 10:44:11
URL: http://noalik.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0