14/6 2013

Och igen hade jag glömt bort bloggen en aning!
I onsdags började jag arbetsträna på min blivande arbetsplats. Jag vågar fortfarande inte riktigt tro på det förrän jag skrivit under papper :P 

Hittills har jag väl egentligen inte gjort dom uppgifter jag ska jobba med eftersom jag via arbetsförmedlingen får arbetsträna och dom vill att miljön jag ska jobba i ska fungera helt enkelt så har fått börja med att ordna upp det. 
Nästa vecka är det väl tänkt jag ska börja med mina arbetsuppgifter :) Så det blir bra tror jag. 

Nu är det helg och det behöver jag :) Mys med katterna och John i soffan! 

Ha en bra helg! :)


och tänkte avsluta med en tråkig sak. 
Mina sista råttgrabbar har somnat in i veckan. Valde att låta båda somna in samtidigt då dom är bröder som växt upp med varann så tycker inte det hade varit rätt att hålla en av dom ensam alls. Då tycker jag att det var vettigare att när det blev dags att dom fick somna in samtidigt.
Känns konstigt att inte ha råttor längre.

Dagen efter så skulle jag äta lite vattenmelon och av vana var jag på g att skära småbitar åt råttorna. Sen insåg jag inte att jag hade några och aj vad det högg i hjärtat då. 

Sov gott Lex och Laban!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0