5/4 2013

Sitter och väntar på att få höra något om det där jobbet. Eller ja praktiken/utbildningsveckorna. 
Man skulle få veta senast idag eftersom sista gruppen startar på måndag! Och alla skulle få veta oavsett hur det blev. 
Så jag börjar misstänka att det inte blev något. Jag hoppas väl dom ringer innan dagens slut ändå så jag får veta säkert. 

Men då hinner jag inte prata med arbetsledarna på städjobbet eftersom dom redan slutat för dagen så vet inte hur man skulle lösa den biten i såna fall. Nu är det ju bara 1 städ så behöver vikarie i såna fall medans praktiken är, men det är ju redan måndag morgon. Dom har säkert redan funderat på det under dagen, men ändå. 

Jajja, jag får kämpa vidare haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0