4/4 2013

Idag har jag åkt fram och tillbaka in till stan, eller ja..2 ggr :P 
Först jobb och sen arbetsförmedlingen och samma historia blir det imorgon.

Var på information om ett sommarjobb, jag har ansökt och får veta imorgon hur det blir. Eller jag får veta imorgon om jag får praktiken/utbildningen som är 2 veckor lång och först efter dom veckorna vet man ju om man får jobbet eller inte.
Det var 2 månaders jobb och det skulle gå att kombinera och jobba deltid så jag kan behålla ett av mina städ i alla fall. 
Så vi får se hur det blir med det :) 
 
Nu ska jag glo lite serier och sen fundera på att göra nå middag.
 
Snart sommar! typ! :P

Kommentarer
Postat av: Mamsen

Vad är det för Jobb/praktik? Håller tummarna :)

Svar: Kommer främst handla om att scanna in inkomstdeklarationerna :P
None None

2013-04-05 @ 11:00:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0