26/4 2013

Imorse höll jag på att hosta upp lungorna kändes det som. Det gav sig tack och lov och nu har jag inte hostat på några timmar och det går väl åt rätt håll då tror jag haha. 


Jobbade idag, men kändes som att jag kanske skulle ha stannat hemma en dag till. Men man tjänar mycket bättre på att jobba ;) 

Imorgon ska jag till Erika och antagligen babbla massa djur :) och titta på alla söta djur. KANINBEBISAR! Ska få en dos av kaniner som antagligen gör mig lycklig och olycklig på samma gång haha. 

Och just ja...hämta hem den här grabben. ^^ 


Hoppas alla får en trevlig helg! :)

Kommentarer
Postat av: Bella

Så himla söt!! :)

Svar: Visst är han :)
None None

2013-04-26 @ 22:28:02
URL: http://bellalundmark.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0