2/4 2013

Helgen var helt underbar även om jag som vanligt inte hann med det jag hade tänkt. 
Alltid mysigt att vara hemma och vädret var underbart :) 


Nu är jag tillbaka här hemma och det är inte alls lika roligt även om jag fick komma hem till mina älskade djur och älsklingen. 

Idag är en skitdag i alla fall. Eller den var ok, tills vi hittade en av duvorna död i buren :( Lilla Elof...
Har inte haft dom länge, men så underbara som dom är så fäste jag mig direkt och det var jobbigt att hitta lillen sådär. Vet inte ens vad som hände. Han var pigg igår kväll när jag kom hem och dog under natten. Så vet inte om han var sjuk, eller han skadat sig men duvorna är så lugna så kan inte tänka mig att han skadat sig. 
Tråkigt hur som helst.
Sov gott Elof! 

Kommentarer
Postat av: Helén

Äsch då, inte kul! Hoppas de andra mår bra

2013-04-02 @ 16:25:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0