23/4 2013

Det blev inget arbete idag, redan igår kväll fick jag 39 graders feber så var inte så pigg! 
Idag är det lite bättre.

Det är tur jag har mina fina katter som myser med mig så blir inte dagen i soffan lika tråkig. 


Det har varit roligt att kolla på duvorna både igår och idag. Allan verkar sugen att bygga bo och det är väl tur för Torborg att Allan engagerar sig så. Han plockar lite halm och flyger upp med det till skålen om och om igen och nu börjar nog Torborg ligga ganska bekvämt i skålen :P 

Vad mer har jag hunnit syssla med idag? Suttit och läst kattböcker. Fick för ett tag sen en gammal kattbok från 1980 och här är en bild på en devon rex. 

Tycker det är en viss skillnad motför hur dom ser ut idag, men det varierar ju en hel del hur dom ser ut. 

Nu ska jag umgås med min älskling som jag lyxigt nog kommer få ha hemma varje kväll hela veckan :P Han som ofta jobbar eftermiddag och kväll men just nu har han utbildning på jobbet och då är det bara dagtid :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0