22/4 2013

Suck! Jag var nyss förkyld och nu är jag sjuk igen men denna gång är jag ännu inte dunderförkyld men har feber. Jag har inte tid eller ork att vara sjuk!! 
Hade ju massa planer för i veckan, men jag får väl se till att bli frisk fort. 
Ska stiga upp imorgon och se om jag orkar jobba ändå, tror ändå inte jag kommer få tag i cheferna under kvällen. Och jag börjar kl6 så blir svårt och jobbigt för nån som ska hoppa in eftersom allt bör vara klart vid 8 :P Men vi får se hur jag mår. 

I övrigt så är jag tillbaka i forumträsket haha. Och har precis tagit över sajten för devon rex och ska försöka få igång den. Men den har stått död ett tag så får se om det går :) 

Nu ska jag vila i soffan resten av kvällen och försöka bli frisk!

Kommentarer
Postat av: mamsen

Krya på dej!!!

Svar: tack
None None

2013-04-23 @ 15:44:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0