21/4 2013

Idag har det inte hänt mycket vettigt alls.
Vi har tvättat kläder och latat oss. 

Men har fixat så att buren är redo för nya hamstern i alla fall. Flyttade in tvbänken till andra sovrummet och flyttade båda burarna dit :)


Idag har duvorna varit på G och Torborg och Allan har haft roligt flera gånger idag :P Snuskfåglar! 
Torborg har under ett par veckor legat i matskålarna mer eller mindre hela dagarna så har verkat som att hon är sugen att lägga ägg eller något. 
Jag tyckte att hon kunde ligga nån annanstans så satte in en skål med lite bottenmaterial och nu verkar hon ha valt att ligga där istället :) 

Så får se om hon få för sig att lägga ägg eller inte. :) Så får vi se om jag låter det få bli något av äggen eller inte senare ;P 
Gubbarna måste ju då bli friska först.

Nu ska jag tvinga John att hjälpa mig att göra ett vattenbyte i akvariet ! :P
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0