20/4 2013

Igår blev det bio för mig och John :) Vi såg the host och jag gillade den! :) Jag hade ju egentligen tänkt läsa klart boken innan (som är skriven av stephenie meyer) men så blev det inte. Får helt enkelt läsa den efteråt istället.


Och idag fortsatte vi att slösa pengar som det känns :P Men ibland är det dom där nödvändiga sakerna man behöver men som tyvärr ofta kostar massa pengar att köpa. John behövde en ny jacka eftersom hans gamla inte alltid var så lätt att stänga. Och ibland när han ändå lyckats stänga kunde det istället vara svårt att öppna den igen ;P Så han har köpt en ny jacka som han blev himla snygg i ;) 

Och jag hade det här problemet : 


Kedjorna på väskan har bara blivit värre och värre och den främre gick sönder helt sist jag använde väskan så det blev bara att spana efter en ny. 
Slutade med den här mycket mindre så jag inte rymmer en massa skräp som jag alltid lyckas samla i min väska så det knappt går att hitta något i den. Någon annan som har det problemet? :P

Köpte en större också att ta när jag ska iväg och faktiskt behöver rymma lite mer. 
Och så har jag köpt ett par skor eftersom de jag använde förra sommaren gjort sitt helt enkelt :P

Så det var dagens åtminstone någorlunda nödvändiga slösande ;P 

Ikväll blir det bara att ta det lugnt här hemma och kanske spela lite tillsammans. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0