13/4 2013

Håller på och städar hos råttorna och det är en stor skillnad när det bara är två kvar hur skitigt det hinner bli om man städar lika ofta som innan. Och nu är grabbarna över 2 år så snart lär jag vara utan råttor helt. Vad tomt det ska kännas, men samtidigt känns det ganska skönt att ha en mindre bur att städa. För det blir skitigt fort hos råttor ändå.
Hos hamstrarna kan det räcka att man byter toalådan och vid huset där dom har en tendens att skita mest och så byter jag bottenmaterialet helt varannan vecka istället för varje vecka och då är det fortfarande ofta väldigt rent. 

Ikväll ska jag pröva spela ett spel John tyckte jag skulle pröva. Orcs must die 2 :P Fick testa lite tidigare idag och det känns som att det kan vara lite beroendeframkallande :) 
Sen kan man tydligen spela ihop också och det är alltid roligt tycker jag. 

Och så är jag helnöjd att John inte orkar åka och festa som han egentligen hade tänkt göra idag ;P Så får jag umgås med honom istället för att sitta ensam hela kvällen. Eller umgås...vi ska spela spel på varsin dator haha, men eventuellt tillsammans i alla fall ;P 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0