Trött och åter trött

Nej nu måste jag nog och kolla mina värden snart men ibland har man säkert bara perioder då man är trött. Men vet att jag haft en smula järnbrist tidigare så kanske bäst att kolla. Dock äter jag ju tillskott så borde väl inte vara det som spökar men man vet aldrig.

Ikväll blir det mest troligt bio, resident evil. Jag ska ärligt säga att jag inte har någon förväntning alls. Möjligtvis att jag tycker det börjar räcka med såna filmer nu, men jag kan inte sluta titta på dom ändå haha.
Sen är jag faktiskt inget stort fan av 3D. Visst kan det bli lite coolt ibland, men tycker det är lite jobbigt för ögonen och sen är det få filmer jag känner har varit värt att se i 3D. 
Nu låter det väl som att jag sett massor i 3D men det har jag inte :P Värsta var Thor i alla fall.

Jag älskar förresten att se bio! Skulle typ göra det hela tiden om det inte vore så dyrt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0