Misstaget

Igår kväll gjorde jag ett misstag.

Det började med att jag filmade Greta när hon stod och "masserade" Johns mage. Tänkte lägga ut det på youtube för att dela vidare till andra kattmänniskor.

Misstaget var att kolla på gamla videos. Fanns ett gäng med mina kaniner som jag sålde.
 
Och saknaden slog mig hårt. Usch vilket misstag det känns som. Även fast jag vet att dom antagligen stormtrivs i sina nya hem där dom får bo ute.

Men mitt hjärta värker efter dom! Speciellt Gizmo även om det kanske låter hemskt. Men det var mycket jobb med honom eftersom han var en liten surgubbe. Och jag antar att relationen blev starkare av allt jobb och av framstegen vi gjorde.

Skulle jag få chansen skulle jag hämta hem dom på en gång.
 
 

Kommentarer
Postat av: Sofie

förstår att du saknar dom, det gör jag med! sötplopplarna.. Men som du skrev, dom har det bra i deras nuvarande hem! kram <3

2012-09-03 @ 20:57:39
Postat av: jessica

men åh vilka sötnosar! mammas förra kanin hette också Gizmo :)

2012-09-05 @ 21:24:55
URL: http://jessicahagstrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0