Ester och Elmer

Ni vet den där kullen jag tog med mina hamstrar. Har ju två av ungarna kvar här hemma efter att en fick flytta tillbaka.

Och nu närmar dom sig 1,5 år. Hur gick det till?

Pappa Lakrits somnade in för ett tag sen, ca 2 år och 5 månader gammal.
Och min Dexter har också somnat in. Han fick bli 2 år och 2 månader.

Tiden går så sjukt fort med dom här småttingarna. Och dom blir gamla på tok för fort.

Både Ester och Elmer är som små ungar fortfarande tycker jag. Det är verkligen full fart på dom :)
Det är ju mina två sista hamstrar, sen får vi se om det blir någon fler.

Planen är i alla fall att ha max 1 då så jag kan ge så mycket tid som möjligt utanför buren. Och kommer då mest troligt försöka ta emot hamstrar som behöver omplaceras av olika anledningar. Funderar på om man ska ta dom som är mest akut också. Men det är inte säkert att det blir någon fler hamster alls.


Ester och Elmer :)


Och Lakrits och Dexter som jag saknar så mycket!



Kommentarer
Postat av: Bella

Himla söta! :)
Du är verkligen awesome när det gäller djur alltså! :)

Svar: Haha :) tack. Kanske ska skriva det på cv:t. Emma - awesome när det gäller djur :P
None None

2012-09-09 @ 18:14:30
URL: http://bellalundmark.blogg.se
Postat av: Bella

Haha, tycker jag definitivt att du ska!
Du kan lägga till "awesome när det gäller människor" också! ;)

2012-09-09 @ 21:11:04
URL: http://bellalundmark.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0