2/9 2012

Helt plötsligt är det inte ens augusti längre.. Det är väl bara att acceptera att det är höst. 
 
Idag fick vi besök av mamma och pappa och det var trevligt. Jag och mina föräldrar gick och kikade på kolonilotterna. Det skulle säkert kunna vara roligt att pyssla om en sån där liten stuga :) vissa hade pysslat riktigt fint med sina små stugor. 
Sen åt vi god middag ute :) Mysigt! 
 
Nu sitter jag och myser med Sheri i soffan men ska försöka orka städa klart råttburarna ikväll, eller åtminstone en av dom. Men jag får hem nya buren måndag eller tisdag mest troligt och vill ju gärna flytta dit råttorna på en gång :P men men. Får väl bara sätta ihop buren och vänta en vecka till nästa gång burarna ska städas. :) sen ska ju en av dom gamla burarna säljas. Blir nog superbra. Nya buren går att öppna hela framsidan så kommer vara lätt att nå allt och alltså lättare att städa. Blir bra för ryggen :) kunde inte låta bli när det var rabatt på buren + 20%rabatt på hela beställningen. Och säljer vi då den gamla så blir det inte så farligt alls och vi har redan hittat en som ska köpa den :) sen om jag lyckas sälja hamsterburen också kommer det inte försvinna pengar alls haha.
 
För den som är nyfiken är det en savic royal suite 95 double bur :) 
 
 
 
 
 
Då har jag babblat klart för den här gången. Ha d!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0