22/9 2012

Jag och John fick för oss att åka till storheden idag. Väldigt bra idé! Eller?
När expert har utförsäljning var det visst många som tänkte samma sak :P Efter en lång bilkö tog vi oss ändå fram.

Då tänkte vi, ska vi in på expert? Hm ja vi kan ju kika i alla fall. Vi närmar oss och då är det kö in till expert också. 
Hm ska vi verkligen stå i kö? Joooo då hittar vi ju i alla fall på något tillsammans :P

Det tog i alla fall inte så lång tid, och dom hade ju vett att inte släppa in hur många som helst samtidigt även om det var en smula kaos där. 

Vi tog en omväg hem från storheden pga trafiken. Men tror nog det gick fortare ändå :P
 
Nä nog hade katterna det bättre som låg hemma och sov i soffan ;P

Kvällen har varit mys. Jag och John satt och såg några avsnitt breaking bad och jag kände att det hade kanske varit bättre att vänta tills nästa avsnitt sänts så man inte måste vänta en evighet för att få se fortsättningen...!
 
Nej nu ska jag strax sova. Ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0