13/9 2012

Fy va trött jag är. Funderar nästan på att sova lite och hoppas på att katterna vill mysa :)
Dom börjar verka vara på G att sova ändå efter lite bus. Dom satt på balkongen ett tag också.
 
Kom in en geting, IGEN. Hade öppet fönstret typ 2 minuter och sen satt det en geting på bordet. Verkar börja vara lite slöa i alla fall. Men sheri har inte lärt sig något från gången hennes tass svällde upp. 
 
Nä ska ta och lägga mig och läsa lite. Sista boken om Eragon. Den släpptes ju för snart 1 år sen men har inte haft någon lust att läsa av någon anledning. Fastnade inte för boken i början men börjar komma in i historien igen :) 
 
Sen tänkte jag försöka fastna i detta med att läsa så jag kan börja läsa en annan serie. Av en viss George r r Martin :)

Kommentarer
Postat av: jessica

haha jag skulle aldrig kunna läsa upp den, skulle börja skratta hela tiden ju :o

2012-09-13 @ 14:07:43
URL: http://jessicahagstrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0