Sne!

Japp, jag är sne tydligen :P
Har blivit låsningar lite överallt i ryggen. Bland annat vid höften så att jag automatiskt håller ena benet högre. Vilket gör att jag är sne :P 

Ingen läkare eller sjukgymnast har kollat om mina ben är lika långa. Undra om jag haft det länge? 

Kiropraktorn tog inte allt på en gång idag eftersom det var så mycket som behövdes göras. Men hon sa att märks ingen skillnad inom 4 ggr så kan hon inte hjälpa mig.
Så får väl hoppas det händer något.


Knakade ganska mycket i ryggen :P Men det gjorde inte ont. Det som gjorde ont var när hon skulle hålla på och trycka på mina muskler. Ajaj!

Lite simning idag och sen tänkte jag se till att det skulle bli en myskväll med en film med min älskling ikväll. Hyrde men in black 3 :) har längtat efter att se den men det blev aldrig att vi såg den på bio. 

Ha d!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0