Dexter!!!

Säsongsstart av Dexter.
Slutet av avsnittet gav ungefär samma känsla som slutet på förra säsongen. Men nu behöver jag inte vänta lika länge på att få se fortsättningen i alla fall :P 

En annan sak som dragit igång är Greys anatomy. Och new girl. Och Revenge. Och Glee.... och säkert nåt mer jag inte kommer på nu och snart börjar fler saker. Och breaking bad tog en lång paus i säsongen, inte snällt!
Ser jag för mycket serier tro? :P

John jobbar kväll ikväll = tråkigt. 
Ska mysa med djuren, och kanske glo nån film.

Har redan hunnit simma idag. Tur att jag tog en senare buss från jobbet imorse så jag hann se att typ en busslast med barn skulle till badhuset. Hade egentligen tänkt hoppa av och simma på en gång men åkte istället hem och glodde på Dexter med John :P Gissar att jag hade fått simma ifred ändå, men ljudet hade nog varit mindre roligt i badhuset med typ 100 barn. Jag överdriver bara lite.

Nu ska jag maila min nya arbetsförmedlare. Skulle ju bli kallad senast 30 september, men inget har dykt upp.
Och programmet som det bestämdes att jag skulle vara med i har ännu inte startat. Det blev bestämt före sommaren. 
Visst går det fort? ;P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0