9/10 2012

Blir en massa åkande fram och tillbaka till stan den här veckan. 
Lite jobb idag, sen arbetsplatsträff. 

Kommer får veta nästa vecka hur det blir med jobb för min del. Dom visste inte säkert än. 
 
Har lite kattmys i soffan nu innan jag ska sova. Är egentligen galet trött eftersom någon, nämner inga namn *host* greta *host*, tyckte jag skulle vakna före 5. Sen lagomt tills det jag skulle stiga upp vid 6 hade hon myst ner sig i sängen och tittade trött på mig när jag steg upp :P 
Men får skylla mig själv, lekte väl inte tillräckligt med henne igår kväll :) 

Hennes nya favorit är när jag går runt i lägenheten med en leksak på ett snöre. Då har hon verkligen jakt :) då blir hon trött/nöjd fortare än när man står still och leker. Man märker verkligen skillnaden på hur leken påverkar henne.
Så vi har gjort det 2 ggr /dag ungefär och max 15 minuter innan hon är less. Sen kan man ju vissa dagar få göra lite extra. Men hon är lite knepig med vad hon tycker är roligt. Hon har ju inte tålamod att kämpa för att få maten så klickerträna funkar inte.

Sheri som skulle kunna äta hur mycket som helst prövar alla saker man hittar på. När jag gömmer maten på något sätt. :P Men hon blir typ bara duktigare på att få maten fort ändå haha. Får hitta något knepigt åt henne.
 
SOOOOOVA!! Nattinatt

Kommentarer
Postat av: FlizanLizan

Hej allt bra? :)

Svar: Jo tack bra. Själv?
None None

2012-10-10 @ 15:50:14
URL: http://flizanlizan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0