6/10 2012

Varit ute på en promenad idag. Tänkte simma, men har en för trött sambo idag som inte ville följa och jag kände inte för att simma själv idag. Så fick bli en promenad idag istället. 

Han fick för sig att vara söt en dag förresten. Jag var först irriterad för att han hade missat bussen hem så jag fick vänta en halvtimma extra (skulle ut på storheden), men så kom han hem med te åt mig och då gick det ju inte vara irriterad mer :) Söt!



Jag måste börja hitta på saker för han gör såhär då och då. Men han vill inte ha söta saker, så vad hittar man på då? :P Hm. Planera in en mysig middag med god mat kanske?

Nu lite sånt här :
  

Och sen göra sig lite fin inför kvällen. Det är eventuellt bio på schemat! Igen. :P




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0