16/10 2012

Sitter och planerar min älsklings födelsedag. 
Vi har egentligen bestämt att vi inte ska köpa något, men han bryter ju alltid mot den regeln så då borde jag åtminstone försöker göra dagen lite speciel. :P 
Dock jobbar han men har planerat lite ändå . Är rätt säker att han aldrig kikar i min blogg men jag ska inte skriva något ändå ifall att. 
 
Tur att jag såg till att han skulle fixa vinterdäck för idag snöar det. Jag är inte redo för snö än så det får smälta bort tycker jag :P
 
På torsdag ska vi och kika på våra fågelbebisar! :) eller blir eventuellt bara en av dom och att vi sen ska vänta på en från nästa kull om det går bra. Eftersom vi tänkt oss en hane och en hona så känns det bättre om dom inte är släkt även om jag inte tänkt mig några bebisar :P

Kommentarer
Postat av: hanna

Hur gick besöket hos lill-fjunet? ;)

Svar: Ska göra ett blogginlägg...typ nu! :P
None None

2012-10-19 @ 04:22:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0