15/10 2012

Vill tillbaka till arvidsjaur! 
men samtidigt skönt att vara hemma hos John och djuren :)

Ikväll åkte John för att fixa vinterdäck till bilen innan den var försent. Funderar när han tänkt komma hem? Jag sitter och vill glo på Dexter ju. 

Har städat tjejernas råttbur, diskat, sorterat sopor och myst med katterna. Vad mer ska jag hitta på tills han kommer hem? :P 

Börjar dessutom vara trött och hade tänkt försöka att börja stiga upp tidigt även dagar då jag inte behöver det. Åtminstone vardagarna. 

Var förresten och simmade idag. Det stod en lapp om att det skulle vara svalare temperatur i vattnet pga tekniskt fel. Skitsamma tänkte jag haha. Men det var INTE skönt. Dock var det ändå 25 grader, men det brukar vara 28, 

NUUUU kom John hem. Time for Dexter!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Undra om min kommentar försvann?! Blev lagg sen krascha mobilen:( fick du något av mig? :p

Svar: Nä fick ingen kommentar från dig innan. :P
None None

2012-10-16 @ 01:54:29
Postat av: Anonym

Glömde skriva // Hanna xD

2012-10-16 @ 01:55:25
Postat av: Anonym

Åkeej! Jag är inte sams med min mobil. Ville bara säga att det var otroligt kul att träffa dig ^^ Jag behövde en dos Emma kan jag säga :p Hoppas vi ses snart igen :) kram

Svar: Det var superroligt :) Hoppas det inte är lika länge till nästa gång! kram
None None

2012-10-19 @ 04:24:49
Postat av: Hanna

//Hanna

2012-10-19 @ 04:26:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0